Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

Μαθήματα Προώθησης Βιολογικών Προϊόντων

Σεμινάριο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη με θέμα το marketing των βιολογικών προϊόντων, την πιστοποίηση και προώθησή τους στην αγορά διοργανώνει η εταιρεία albert consulting.
Το σεμινάριο διοργανώνεται στην Αθήνα την Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου στο ξενοδοχείο STRATOS VASILIKOS, στις 15:30-20:30 και στη Θεσσαλονίκη το Σάββατο 2 Φεβρουαρίου στο ξενοδοχείο DAIOS, στις 11:00-16:00.
Το κόστος των σεμιναρίων  ανέρχεται στα 205 ευρώ - μπορεί να καλυφθεί μέσω Ο.Α.Ε.Δ-και στην περίπτωση υποβολής δήλωσης 1 και πλέον εβδομάδα προ της διεξαγωγής του σεμιναρίου παρέχεται έκπτωση 10%
Στο σεμινάριο, οι εκπαιδευόμενοι θα γνωρίσουν τις παγκόσμιες τάσεις της Αγοράς των βιολογικών προϊόντων, τις απαιτήσεις παραγωγής, επισήμανσης, εμπορίας και το θεσμικό πλαίσιο των δημοφιλέστερων εξαγωγικών προορισμών. Θα καταλάβουν τη λειτουργία του Συστήματος Ελέγχου των βιολογικών προϊόντων και τη σημασία της πιστοποίησης. Θα κατανοήσουν τι είναι αυτό που κάνει την παγκόσμια αγορά των βιολογικών προϊόντων να αναπτύσσεται σταθερά επί 30 και πλέον χρόνια και έχει ξεπεράσει τα 55 δις δολάρια σε πωλήσεις. Θα αντιληφθούν τέλος γιατί τα βιολογικά προϊόντα αποτελούν πολύ μεγάλη ευκαιρία για τις Ελληνικές εξαγωγές.
Πού απευθύνεται
•         Στελέχη επιχειρήσεων τροφίμων
•         Επαγγελματίες & Ερασιτέχνες Αγρότες
•         Προσωπικό και Μέλη Αγροτικών Συνεταιρισμών και Ενώσεων
•         Γεωπόνους, Τεχνολόγους Γεωπονίας, Τεχνολόγους Τροφίμων και άλλες σχετικές ειδικότητες
Οι εκπαιδευόμενοι μετά το τέλος του σεμιναρίου είναι σε θέση :
Με την ολοκλήρωση του Σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
•         Να αναγνωρίζουν τις νέες τάσεις στην αγορά των βιολογικών προϊόντων
•         Να προσδιορίζουν το προφίλ των καταναλωτών των βιολογικών προϊόντων
•         Να σχεδιάζουν αποτελεσματικά τη στρατηγική μάρκετινγκ για την προώθηση των προϊόντων τους  καθώς και να οργανώνουν τη διάθεση των προϊόντων τους στην Αγορά
•         Να χρησιμοποιούν με ευκολία τα Πρότυπα και τους Κανονισμούς που αφορούν τη Βιολογική Γεωργία
•         Να γνωρίζουν τις ευκαιρίες και δυσκολίες για κάθε σημαντικό εξαγωγικό προορισμό
•         Να εκτιμήσουν τη σημαντικότητα της παραγωγής τροφίμων
•         Να κατανοήσουν τη σπουδαιότητα της βιολογικής γεωργίας και τους λόγους που οι καταναλωτές εξακολουθούν να τα προτιμούν παρά την διεθνή οικονομική κρίση.


Περιεχόμενο
Εισαγωγή στη Βιολογική γεωργία
•         Βασικές Αρχές
•         Εξέλιξη Βιολογικής Γεωργίας (Παγκόσμια ανάπτυξη και η περίπτωση της Ελλάδας)
•         Νέες Τάσεις και Μοντέλα Λειτουργίας των Αγορών Βιολογικών Προϊόντων
•         Ευκαιρίες και απειλές για τα Ελληνικά Βιολογικά Προϊόντα


Σύστημα Ελέγχου, Πιστοποίηση Βιολογικών Προϊόντων & Απαιτήσεις Επισήμανσης
•         Λειτουργία του Συστήματος Ελέγχου Βιολογικών Προϊόντων
•         Η Διασφάλιση του Συστήματος Πιστοποίησης – πίστη του Καταναλωτή
•         Ειδικές Απαιτήσεις για Εξαγωγές Βιολογικών Προϊόντων (άλλα Εθνικά/υπερεθνικά/ιδιωτικά Πρότυπα παραγωγής βιολογικών προϊόντων)
o   Επικρατέστερες Προδιαγραφές
o   Συνθήκες ισοδυναμίας με Τρίτες Χώρες
•         Το Σήμα της ΕΕ για τη Βιολογική Γεωργία
•         Χρήση του όρου «Προϊόν Βιολογικής Γεωργίας» στις ετικέτες των Προϊόντων


Μάρκετινγκ Βιολογικών Προϊόντων
•         Κανάλια Προώθησης των Βιολογικών Προϊόντων
o   Οι Ευκαιρίες στο internet (δίκτυα, πύλες πληροφόρησης, e-shops και συστήματα παραγγελιοληψίας)
o   Ανάπτυξη Δικτύου Διανομών – Προσέγγιση Επιχειρήσεων Εισαγωγής
•         Απ’ ευθείας Πώληση από το Αγρόκτημα
o   Pick your own farms
o   Community Supported Agriculture
o   Αγροτουρισμός και Θεματικές Δραστηριότητες
•         Το Μάρκετινγκ των Βιολογικών Προϊόντων (μελέτες περιπτώσεων branding & προβολής)
•         Υλικό Μάρκετινγκ

agronews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου